הבא
פרשנות

פסוק א

אָדָם שֵׁת אֱנוֹשׁ:

פרשנות

פסוק ב

קֵינָן מַהֲלַלְאֵל יָרֶד:

פרשנות

פסוק ג

חֲנוֹךְ מְתוּשֶׁלַח לָמֶךְ:

פרשנות

פסוק ד

נֹחַ שֵׁם חָם וָיָפֶת:

פרשנות

פסוק ה

בְּנֵי יֶפֶת גֹּמֶר וּמָגוֹג וּמָדַי וְיָוָן וְתֻבָל וּמֶשֶׁךְ וְתִירָס:

פרשנות

פסוק ו

וּבְנֵי גֹּמֶר אַשְׁכֲּנַז וְדִיפַת וְתוֹגַרְמָה:

פרשנות

פסוק ז

וּבְנֵי יָוָן אֱלִישָׁה וְתַרְשִׁישָׁה כִּתִּים וְרוֹדָנִים:

פרשנות

פסוק ח

בְּנֵי חָם כּוּשׁ וּמִצְרַיִם פּוּט וּכְנָעַן:

פרשנות

פסוק ט

וּבְנֵי כוּשׁ סְבָא וַחֲוִילָה וְסַבְתָּא וְרַעְמָא וְסַבְתְּכָא וּבְנֵי רַעְמָא שְׁבָא וּדְדָן:

פרשנות

פסוק י

וְכוּשׁ יָלַד אֶת נִמְרוֹד הוּא הֵחֵל לִהְיוֹת גִּבּוֹר בָּאָרֶץ:

פרשנות

פסוק יא

וּמִצְרַיִם יָלַד אֶת (לודיים) לוּדִים וְאֶת עֲנָמִים וְאֶת לְהָבִים וְאֶת נַפְתֻּחִים:

פרשנות

פסוק יב

וְאֶת פַּתְרֻסִים וְאֶת כַּסְלֻחִים אֲשֶׁר יָצְאוּ מִשָּׁם פְּלִשְׁתִּים וְאֶת כַּפְתֹּרִים:

פרשנות

פסוק יג

וּכְנַעַן יָלַד אֶת צִידוֹן בְּכֹרוֹ וְאֶת חֵת:

פרשנות

פסוק יד

וְאֶת הַיְבוּסִי וְאֶת הָאֱמֹרִי וְאֵת הַגִּרְגָּשִׁי:

פרשנות

פסוק טו

וְאֶת הַחִוִּי וְאֶת הַעַרְקִי וְאֶת הַסִּינִי: